15 oktober

i tisdags åkte jag jennifer, daniel & dennis till thuns, har inte varit där på evigheter ska dit & köpa massa fina stickade saker när jag får lön & en ljusstake!
jag åkte till norrrtälje & mötte anna vid halv fem, vi åkte hem till helen, gud så fint hon bodde, vi hade jättetrevligt & åt god mat. åkte till ishallen & såg matchen, det började bra, team uppsala ledde med 2-0, men matchen slutade 5-3 till norrtälje, så det var synd, men det var en bra match!
vi var hemma på singöa vid tolv tiden & somnade direkt.

i onsdags rang klockan vid halv sex, åkte vi sex för daniel hade körlektion i norrtälje.
jag var hos dennis anna & helen redan klockan halv sju haha. åt en god brakfrukost, smoothie & passionsfrukt, mumma! sen hängde vi i norrtälje hela dagen, flummade som alltid jag & anna & hade skitkul haha. vi är verkligen one of a kind ihop haha! vi åkte hem till anna & fick se hur hon bodde, jag säger bara: wow..

väl hemma i uppsala hämtade jag upp jennifer & vi drog till stockholm, solna med pappa & hans väktare för att se matchen. vi mötte savitri vid åhléns & åt middag på en jättefin resturang, Barbeque Steakhouse hette det, riktigt god mat! vi satt & pratade, gud vad jag saknar dig savitri!

vi drog tillbaka till råsunda vid åtta tiden. guuuud vad taggade vi var, sverige vann det var så himla kul! ville se zlatan göra mål men det blidde tyvärr inget av det.. han var inte en bra, men dom var väl deppiga, lars avgår & dom går ej vidare till vm, så jag förstår grabbarna..
grymt coolt att se zlatan på nära håll, har gjort det förr med. men då var han inte lika känd. men han är ju för GRRRRYM!!!
vi var hemma i uppsala igen vid tolv & jag stupa i sängen!

idag har jag jobbat till ett, är helt slut.. mår verkligen inte okej alltså.. efter jobbet åkte jag hem & sen åkte jag mormor & morfar till läkaren.
jag var jättenervös, men jag behövde inte ta bort levefläcken, den var så fin så & inget farligt..
men däremot mitt utslag, hon sa att hon varit läkare i 30 år & aldrig sett något liknande.
så nu är det antibiotika i 10 dagar för att se om det blir bättre..

ikväll blir det middag hos mina föräldrar.
sen runt åtta tiden kommer min älskade anna, vi ska ha värsta tjejmyskvällen & äta gurka & morötter & dippa med. sen film & tv.. vi bestämde att vi sklle ha tjejkväll hos oss & grabbarna killkväll hos dennis haha..

imorn blir det lugnt,känner mig ej pigg, mys med anna & på kvällen blir det hockeym grabbarna har match!
så det blir sitkul!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig bruden - du & jag kan inte bli annat än bra! En träffsäker kombination! En garanterat bra blandning! En klockren mix! En toppen sammanslagning! Ja - hur BRA som helst helt enkelt! Kärlek!

2009-10-20 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0