6 maj

igår låg jag & kollade på oc & grät & skratta som alltid, trots att jag sett alla avsnitt av alla säsonger minst fyra gånger om. men men haha..
imorse vakande jag av att min bror spela eminems nya låt så högt att jag vaknade. gick ner & kollade på oc & nu med. har fixat mig & klätt på mig..

Dagens ser ut följande:
* Åka till emma & bli snygg i håret.
* Möte med swedbank för att öppna mitt företagskonto
* Lunch med tjejerna, lisa, savtiri & pelin om hon hinner
* Hämta mitt Mary Kay paket
* Hem hämta bilen
* Konsultmöte med Team Hannah
* Hämta älskling & hem & sova


Kommentarer
Postat av: Emma

måste lyssna på hans nya låt

2009-05-06 @ 20:47:27
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0