18 maj, mysig helg med mina fina tjejer

gårdagen var jag hårmodell för emmas gesällprov, gud så fin jag blev alltså! tjejen kan hon! hursomhelst var jag kvar sen hela dagen i väntan, fick kebarulle av kerstin haha, men kul & trevligt var det, kändes bra att vara där med emma :)
när jag kom hem tog jag det lugnt åt lite tacos & kollade på tv, sen hämtade jag upp lisa, vi åkte & köpte glass, persikor & bananer & åkte hem till savitri. hann inte bli så länge men dom fick alla fall se avsnittet i oc där marissa dör..
jag lämnade av lisa & hämtade upp daniel vid gränby vi åkte hem & kollade på tv, var jättetrötta..
imorse vaknade vi & hade det mysigt.. daniel åkte till skolan.. & jag mår inte alls bra, hela helgen har jag känt mig hängig, hade tänkt vara hemma men leena rang & fråga ifall jag kunde börja halv fem istället för fem, så nu kan jag inte ändra mig, men jag har feber. men men, man får bita ihop.. men mår ändå inte bra, har druckit typ åtta koppar te & kollat på oc. ska ner & fortsätta med det.. ska ändå bli lite kul att jobba, både jag & mikaela har precis samma tid idag :D eller jag bröjar en halvtimme tidigare. efter jobbet blir det hem till min älskling & sova.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni är underbara som var med mig igår <3

på lördag åker jag och alicia till västerås och gör omprov på våra vågor :P

2009-05-18 @ 15:50:52
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0