träning & jobb

jag åkte in till stan idag & mötte upp savitri, vi gick & åt en baguette innan spinningen. spinningen var underbar som alltid! får värsta kicken av det! efter spinningen gick jag jennifer & savitri till gymmet & skulle strechta, vem var där? jo psykopaten!  sån tur var kom han iten fram.. efter friskis gick jag & savitr hem till farmor & tog det lugnt, sen gick hon ner på stan  & mötte en kompis. jag tog en dusch & la i en hårinpackning & sminkade mig. började knalla ner mot stan runt halv fyra tiden. började fyra.. det var kul att stänga idag, det var jag & lina! pappa kom ialla fall & hämtade mig efter jobbet så jag fick köra hem.. nu sitter jag här. ska ner & joina brorsan vid tvn ett tag innan jag  går & lägger mig.. ska upp & jobba imorn ganska tidigt..
vi hörs!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi kul att psykopaten va där :P hoppas han läser din blogg

2009-01-14 @ 09:27:59
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0