31 januari

gårdagens kväll var jättetrevlig. vi tog halv åtta bussen hem till mig & började med maten såfort vi kom hem. gjorde en jättegod tacogratäng som vi åt. vi satt & kollade på lets dance lite & sen hjälp. vi drack lite vin & satt & pratade & spelade kort. det var verkligen jättetrevligt! har inte så mycket mer att skriva äna tt det var trevligt..
hursomhelst så hadfe jag klockan på ringning imorse, jag ville så gärna åka men tänkte på min rygg & aurora skulle ändå inte låta mig dansa om jag varit hos en massör för smärtan.. så lika bra att stanna hemma. det låter täntigt, men måste säga att det känns tungt, dansen är en stor del av mitt liv & en av dom saker som får mig att må som bäst. men nästa vecka ska jag gå, måste vara bra då, då är det även tåspets! så känns lite depp idag att itne kunna dansa. men men.. ialla fall så gick jag upp först imorse, kollade på oc & gjorde fruskot till alla, sen satt vi alla & åt. camilla & johan tog ett bussen till stan & strax efter åkte min daniel iväg på match..
så nu sitter jag här, ska se på oc & försöka plugga lite sen kommer min familj hem om någon timme. man inser faktiskt hur mycket man älskar dom när dom först är borta! så ikväll ska jag se på min brors match & sen bara ligga hemma & umgås med min familj & ta det lugnt eftersom jag var hemma från baletten & ska upp imorn vid sju & jobba..
HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0