23 januari

sitter här nu & är klar, ska gå till bussen om tio minuter, ska jobba mellan 11-00-20.00 idag. på raste idag kanske jennifer kommer in, vi ska gå & kolla på kuvertväskor, måste ha en! & idag MÅSTE jag byta min träningsbyxor jag köpte fel!
ikväll blir det ialla fall en lugn mysigkväll, daniel & jag ska hem till mig ikväll & sen kommer mormor & morfar på middag, så det blir jättemys! en lugn fredagkväll inför min tidiga balett på lördagen & inför firandet av pelin på lördag!
ha en bra dag allesammans!

åh typiskt, vilken hemsk start på denna dag, min lillebrorsa kollar på sista avsnittet där marissa dör, så nu sitter jag här med gråten i halsen & tårar, fan också! usch jag ryser..



jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: anna

usch jag gillar inte att se det avsnittet, det är så sorligt!



ja vi tar det nästa vecka då :D tack för kommentaren om håret förresten, jag är jätte nöjd men det känns ovant!

2009-01-23 @ 14:15:41
URL: http://annalagnebratt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Saknar dig snutt :(

2009-01-23 @ 19:40:33
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0