21 januari

igår åkte jag & farmor till åland med viking line, det var jättetrevligt! åt mat, handlade i tax free, jag tog en drink, farmor en öl sen var jag tvungen att äta en räksmörgås såklart! när vi kom till uppsala var vi väldigt trötta så farmor åkte hem & jag åkte hem till daniel! där tog jag en varm dusch för jag var iskall. gick till ica & handlade lite att äta, rang savitri. sen kom daniel hem runt tio tiden. jag hade ordnat mys för min babe. hade tappat upp ett skumbad & där inne var det tända ljus, nötter, ett glas vin, ramlösa, kycklingklubba & hans favorit toscabulle! se så jag kan haha! vi hade ialla fall enjättemysig kväll :)
imorse skulle daniel på hg, men han sov kvar hemma med mig. så vi hade en låång morgon tillsammans, myys! daniel tog en tidigare buss än mig till skolan, sen åkte jag till jobbet. har som sagt jobbat idag & kom hem nyss. köpte med mig massa gott hem. köpte med mig lite gott hem, torkade bananer, torkad cantaloupe melon & lite annan frukt! & gissa vad jag köpte hem som jag tänkt på i flera dagar. sån där bebis desserter! mangopuré & periska med druva, så det ska jag äta i kväll! :) ska bli så gott! jag MÅSTE plugga teori ikväll, MÅSTE!!
hörs sen kanske!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0