17 januari BALETT

imorse tog jag mig upp efter mycket om & men, var så himla trött! mamma skjutsade in mig till stan, tog 8.09 tåget som alltid, åt lite frukost på tåget & lyssnade på musik. älskar när man åkt förbi märsta & ser alla plan lyfta från arlanda, det är värsta känslan! mötte ialla fall aurora vid tbanan så vi gick tillsammans & pratade om julen & så..  sen hade vi lektion. det var helt underbart att var igång igen! vi dansade svansjön, så otroligt kul & fint! dock var det ltie tråkgit att vi bara var fyra anmälda, kansek inte får ha kavr vår grupp & måste gå ihop med andra gruppen, det vill vi inte! trivs i den här gruppen! & tjejerna var jätttetrevliga idag! pratade inte alls med dom förra terminen. så anmäl er!!
när jag kom tillbaka till uppsala mötte jag upp min faster, vi åt på cupido, jag åt bakad potatis med skagenröra, MUMS! sen började jakten efter något rosa! när vi precis går från cupido tvungen att smsa emelie haha! köpte en present åt mamma som hon ska ge till daniel när han fyller år! vi gick i alla butiker för att hitta ett snyggt rosa midjeskärp, hitta inget, jo på sista stället, MQ, var faktistk jättefint! men min faster hittade ingenting. hon har bestämt dress code: cocktail with a touch of pink. hon ångrar det lite eftersom itne hitta ETT enda rosa halsband haha! hon skjutsade ialla fall hem mig & jag har suttit här,t inna gick nyss, hon ar lånat klder av mig, haha hon tycker att kolla in i min garderob är som ett helt MALL haha! min älskling rang nyss också, han berättade vad han fått i present av släkten & att jag gick miste om värsta smörgåstårtan haha! men imorn får jag träffa honom!
vi får främmande om en timme typ. sen ska jag åka in till stan & ta mig ut mot sävja & ha myskväll med savitri & lisa!
hörs senare kanske!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0