16 feburari

imorse ringer sjävlkalrt min chef & väcker mig klockan åtta!!!!!!!!!!! frågar ifall jag kan stänga (22.15) istället för till 21 som jag skulle jobba visst det är en timme så spelar inte så stor roll. dom som skulle stänga var båda sjuka & eftersom jag jobbar till 21 blir jag tvungen, åh blir så less! kan man aldrig få ha en vanlig normal tid som är satt! så nu är jag lite småirriterad!
nu ska jag ialla fall ner & äta frukost. börjar två så ska in med ett bussen!
ha en bra dag, missar min älsklings viktigaste match nu ikväll också pga av detta!
MORR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför säger du bara inte nej för?

säg att du har planer osv.. du klagar över jobbet att dom ringer då och då. men var bara bestämd och säg NEJ.

2009-02-16 @ 13:58:58
Postat av: louise

vem?

2009-02-16 @ 22:53:55
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0