myskväll med min pojke

igår åt vi tacos & åkte & hyrde två filmer, vi hade ialla fall tur med vädret igen & wild child.. vi båda var så himla trötta så vi somnade vid tvn vd elva så vi gick & la oss..
vaknade upp imorse & myste ett tag, våran 2 år & 4 månader dag idag .. efter det gick vi upp & kollade klart ena filmen. fixade ordning lite & så-.. jag åkte med tvätten till famor & lämande filmerna. daniel skulle på träning, sen vi rödlyset hamnar jag bredvid timothy & daniel haha,  värsta slumpen..

är hemma nu, har lämnat bilen, ska fixa mig lite. blir bråttom sen, ska hinna med 15.20 bussen till norrtälje, tveksamt alltså.. vi ska över till ek ikväll, peter fyller 50 år! ska bli kul!
men jag har ju fått en vagel, har blivit ännu större under natten, gör jätteont! men men haha..
nej nu ska jag göra mig i ordning.
ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0