28 augusti, jobb

tisdagen var lika mysig som alltid med mina änglar lisa & juni..
mindre mysigt var när vi skulle baka & lisa skulle amma juntan så spåra det ur.. ni vet, jag ensam för att baka, inte så bra... men det märkte vi inte förrän lisa kände att det luktade bränt. hade missat massa ingredienser & massa saker haha. men lisa känner mig så hon förväntar sig inte så mycket mer haha. god blev den ialla fall..

vid åtta tiden åkte jag, mamma & farmor & handlade på kvantum, storhandling! gud va dyrt det är med mat alltså. men men..

i onsdags åt jag lunch med min moster anna & gick på stan, var smakråd åt henne.. efter det mötte jag upp mikaela så vi knallade hem till mig & fikade. lagade mat, köttfärssås & spaghetti till grabbarna efter deras träning..
sen jobbade jag 5-9, var hemma före killarna. dennis sov hos oss.. så vi var uppe & kollade lite tv sen sov vi alla..

igår jobbade jag 11-20. är så himla mycket på jobbet nu. hur mycket folk som helst. märks att semesterna är slut & skolorna igång! väl hemma igår vid åtta tiden lagade jag en jättegod maträtt, använde min fantasi! ska lägga ut receptet sen. grabbarna kom hem & tyckte maten var jättegod! sen kollade vi på scary movie 3 & sov..

idag har det varit jobb mellan halv elva till fem.. nu är jag hemma i lövstalöt, har betalt in räkningen till balettakademien..
jag ska hem snart & fixa ordning tacos till i kväll. dennis sover hos oss ikväll med en tredje natt, pga att han jobbar på coop förtillfället.. så det blir en myskväll med grabbarna ikväll med. anna skulle kommit men kunde ej sen..

imorn blir det balett äntligen. sen blir vi kvar i stockholm över helgen. ska få träffa daniels lilla kusin som kom till världen i onsdags!

ha en bra helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0