16 september

nu ska jag berätta om mina senaste dagar..
i lördags åkte jag med 8.09 tåget till stockholm,  satt  & lyssnade på musik & halvsov. när jag hade gått av tåget & väl inne på stationen så kom någon & knackade mig på ryggen & sa hej med ett stort leende, det var aurora :) så vi hade sällskap till balettakademien & gick & prata. finns ingen sötare danslärare alltså. hon sa att den här gruppen är nog bättre för mig eftersm jag inte börjat med tåspets ännu, men att vi ska göra det om några veckor, LÄNGTAR!
när vi kom dit gick aurora & bytte om, jag gick upp & satte mig vid studio 8, då kom en trevlig tjej som jag pratade med, så vi satt & småpratade lite :) vi var bara fyra stycken på lektionen, men det var helt underbart att dansa, älskar verkligen baletten. det gick även jättebra & då är det alltid roligare!
efter lektionen tog jag tunnelbanan till stationen, väntade i ca en halvtimme, tåget till uppsala, väntade på stationen en halvtimme på hallstavik bussen, som dessutom var typ 10 minuter sen! när jag väl kom till hallstavik så stod itne daniel & dom där med bilen, var ISKALLT! sen kom jag på, det var ju daniel som övningskörde, därför tog det lite tid haha. men jag måste säga att han kör riktigt bra, så snäll skaffa körkort!
när vi kom till singö, satt vi & pratade lite, sen skulle jag prova nya duschen, eller, nya slangen med massagestrålar. haha jag visste inte hur man gjorde, så vattnet sprutade åt alla håll. mia skrattade när jag kom ut lite blöt & frågade hur duschen funkade. men min hjälte daniel kom & visade mig.
runt sju tiden kom daniels, emelies & fredriks mormor & morfar.
daniel & fredrik bastade & sen såg vi på svensson svensson, så himla bra, skrattar alltid lika mycket åt gustav!
sen hade jag & daniel filmkväll.
på söndagen åkte vi hem tidigt, runt nio, daniel hade träning klockan tolv. när vi kom till uppsala gick jag till famror & var där ett tag, mina kusiner var där, mathilda & amanda.. alltså, mathilda har garanterat kommit in i trots/kiss&bajs-åldern, hon är så himla jobbig emellanåt!
runt ett tiden kom mamma, vi åkte & bytte mitt överkast till ett...MÖRKGRÖNT ;) köpte nya gardiner & så. vi handlade mat också, efter det hämtade vi upp daniel & åkte hem. jag fixade & donade i mitt rum, blev jättefint!
efter det så lagade jag maten! tacos, så himla gott! jag älskar verkligen att laga mat & städa, längtar tills jag fkyttar hemifrån & kan laga all mat, städa & göra fint & inreda!
på kvällen började vi kolla på en film, var inte alls bra så vi kollade på helens små underverk istället, jättebra film!
igår, måndag, åkte jag in till stan & jobbade, kom hem runt åtta till daniel, han var dock inte hemma, han var på träning, men rebecca kom & jag lagade mat till mig & daniel, en färdiglagad pastasås med fiskpinnar haha, men det var faktiskt gott! daniel kom väl hem runt nio tiden. vi skulle se på ps i love you. men blev hockey haha!
när rebecca hade gått hem så duschade vi & sen gick & la oss.
jag kunde inten somna igår kväll, så jag låg vaken & funderade som jag brukar göra, & aldrig kommer fram till något vettigt. helt plötsligt så sätter sig daniel upp & skriker: LOUISE LOUISE VAR ÄR DU :O ?!
jag svarade, jag ligger här bredvid dig, så sa han okej & höll om mig & somnade om, haha gullunge!
imorse gick jag upp runt halv åtta, tog bort mina naglar idag, orkar itn med dom haha, vill ha röda eller lila naglar! nagelförlänging blir det till jul sen igen!
har haft matte nu i tre timmar snart, klarade provet, hade fått VG om det inte varit ett G prov bara. men men, satsar bara på G. nu har jag räknat ett kapitel till ,så ska göra mitt andra prov snart om kanske en halvtimme, så hoppas det går bra!
efter matten ska jag ner på stan, köpa ett nagellack, fylla på min mobil & sen åka hem till daniel.
han har träningsmatch hemma ikväll som jag, rebecca & therese ska se, ska bli jättekul, NU DRAR HOCKEYN IGÅNG!
nej nu ska jag ng börja dra mig till monika igen, har suttit i biblioteket nu under rasten & skrivit lite eftersom daniel glömde sitt trädlösa bredband hemma!
ha det bra alla!
CIAO


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej gumman. har inga pengar på mobil och jobbade när du ringde de va därför jag inte svara. Men här gärna av dig så vi kan ses snart ! Puss

2008-09-16 @ 23:24:43
URL: http://jennifersn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0