snart åker jag till jobbet

sitter här nu & dricker min smoothie,mumma!
sitter bara här & har ångest för dagen, har ingen lust alls att jobba! en lång dag också, enda till klockan nio ikväll! dessutom missar jag höstmarknaden på vaksalatorg som alltid är en tradition med mormor, mamma eller farmor, men nu kan jag inte gå på den varken idag eller imorn dör jag jobbar!så jag får vänta till vårmarknaden i mars istället!
men men..

vill bara passa på att skriva lite om min pojkvän daniel. du är verkligen den mest underbara person jag träffat, på alla sätt & vis. det har varit vi två i snart ett & ett halvt år, vi har haft det tufft vissa stunder, men alltid tagit oss igenom det. ja tror på oss & vet att vi två är starka ihop! du är allt & så mycket mer, jag kan inte beskriva mina känslor för dig. tack för alla underbara stunder du gett mig & ger mig. dom går inte att jämföras med något. kreta i somras, jag kan säga att jag aldrig haft såna sju helt underbara,sagolika dagar i sju dagar i sträck. du är bäst hjärtat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0