ont i halsen

en sån dag.. har varit en lång & tung dag., jag har haft ont i huvudet hela dagen, sen började jag få jätteont i halsen, & har haft det hela dagen, kan typ inte svälja. så idag har jag mått dåligt, så börjar det klia i min aööron som det alltid gör när jag börjar bli sjuk.
min ääälskling kom & hälsade på mig idag på jobbet :)
nu sitter jag här hemma, blev hämtad av pappa & ludwig, dricker te, tog tempen nyss, har 37,9 febergräns. men men.. måste jobba imorn..  jag som skulle träna imorn, har ju längtat. men mamma förbjuder mig. självklart vet jag att det aldrig är bra att överanstränga sig när man har on ti halsen, men vill så gärna träna!
ska väl krypa ner i sängen snart, vänta på att daniel hör av sig sen om resultat ifrån matchen. jag ska knapra lite naturgodis & lindt mörka choklad med mint, mums!
ha en bra måndag kväll :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0