ännu en dag..

kom precis hem, jag har jobbat sen tio imorse till åtta, fick jobba över en halvtimme. pappa & ludwig hämtade mig efter jobbet, jag skulle köra hem.. jag kan säga att det gick hur bra som helst! måste fortsätta hålla i det här nu att köra så ofta som möjligt.. jag fick inte ett enda motorstopp & jag körde såååååå bra! så nu är jag taggad, hoppas jag hinner få körlektioner till nästa vecka, men tror inte det. så fort jag får tid börjar jag ialla fall!
nu händer väl inte så mycket ikväll, ska se på greys med mamma & sen se på OC med ludde :) äta lite middag också!
jag längtar tills nästa vecka!!

jag saknar sommaren, jag hade den bästa sommaren någonsin, & nästa sommar ska bli lika underbar!
lite bilder från kreta i somras med hjärtat.


 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Det var superbra i helgen! Det var tufft att komma in i en värld med massa militärer, serganter och värnpliktika men himla kul :) Själv då?

2008-10-22 @ 22:19:14
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0