13 oktober

igår kväll blev dagen som jag ville. jag rang daniel & frågade ifall han & timothy kunde åka in & hyra en film till mig & mamma, så det gjorde dom! jag & mamma kollade på tv hela dagen, kollade på reprisen av desperate housewives. efter det rang vi & betsällde pizzor, gud så gott det var.. när vi åt började vi kolla på filmen vi hyrt, utan spår. den filmen var väldigt bra kan jag säga! jättespännande! efter en kollade vi bara på andra avneyn & se upp för dårarna, sen kom ludwig hem & då kollade dom på i robot.. jag & daniel gick upp & la oss runt elva tiden & tog hand om varandra.
imorse åkte daniel till skolan, jag rang jobbet & sjukanmälde mig, inte frisk ännu..
mamma är ledig idag, lite sällskap idag ska jag ialla fall kolla på tv & se på mamma mia!
CIAO


daniel tyckte den här bilden var fin, eftersom det ser ut som vi gör ett hjärta med händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0