6 november

jah, då var man för tidigt i skolan, typiskt! maria & jag hade bestämt idag halv nio, men hon var tydligen på kurs. tänkte gå till monika ,men hon börjar inte förrän halv tio så jag får väl sitta här & hänga ett tag..
igår kom iallafall maarit till mig, vi satt & skratta åt massa konstiga roliga saker som jagh inte behöver skriva här hahah! hon gick väl hem runt tolv tiden.. efter det kollade jag på oc, typ två avsnitt, sen somnade jag runt halv två..
gick upp halv åtta imorse & sminkade mig & så.. skulle ta tio över åtta bussen från bälinge, självklart när jag kom till lilla berget ser jag bussen, så jag fick springa. vid bussen stod tinna & emma :)
så.. nu sitter jag här haha.. ska väl räkna matte någrat immar nu så jag blir klar om någon vecka! sitter väl kanske som längst till ett. sen åker jag nog till daniel & lämnar min väska, sen går jag till jennifers jobb & möter henne där- vi sak väl äta något & umgås!
mamma & pappa ville att vi skulle gå på bio med familjen, jag är lätt på, lite mysigt sådär, men jag vägrar se på bond filmen! alla som känner mig vet att jag hatar action! så om dom hittar på någon annan bio kanske jag följer med.. jag hade faktiskt tänkt träffa rebecca senare ikväll. har inte lekt med henne på länge & jag behöver henne verkligen! <3
i helgen ska jag ialla fall beställa några klänningar från en hemsida jag hittat, klänningarna är gudomliga!!!!
nej nu orkar jag inte skriva mer. ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0