11 november

i söndags gick det jättebra att köra, känner att jag är på gång nu! hursomhelst så var det jättegott & trevligt hos mormor & morfar som alltid! var dock inte lika trevligt när jag skulle ta bussen in till jobbet. det var jättetråkgit att jobba eftersom det knappt var några folk. efter jobbet åkte jag till daniel, han var däremto inte hemma, han var hos dennis & grabbarna. så jag låg & kollade på mysteriet på greveholm hela kvällen & drack julmust, kom i lite julstämning! på tal om julstämning, jag drack årets första glögg i lördags, gud så gott det var! dessutom var det årets smak, blåbär/kanel, jättegod :) daniel var väl hemma runt tolv tiden, då lahan sig i badet & somnade, & jag somande i sängen med tvn på haha.. igår gick jag upp runt nio tiden, åkte till friskis & gymmade i cirka 1,5 timme, det var riktigt skönt! efter friskisgick jag till farmor & fixade mig & runt ett tiden mötte jag upp faster therese vid åhléns & vi gick raka vägen till cupido & åt! vi satt & pratade om allt mellan himmel & jord & skvallrade & berättade om senasate nytt haha! fick ett erbjudande som jag hoppas till hundra blir av! gäller bara att hålla tummarna nu till december/januari! efter maten gick vi till MQ, vilket visade sig vara en icke bra idé. där var vi i en halvtimme & provade massa fina klänningar & kläder..såg en jättefin kofta/tunika, en varm vintertröja med lite "norrland" mönster haha, den ska jag önska mig i julklapp ialla fall haha. sen provade jag en jättefin tubtop som jag ska köpa, men men har inga pengar just nu så vi får hoppas den finns kvar tills den 25! efter MQ gick vi till emma i salongen & hälsade på, therese ville ha råd & tips om sitt hår vilket hon fick så hon blev nöjd :) vi stod inne hos emma ett tag & småpratade lite. sen runt halvfyra tiden gick jag till jobbet. var tråkigt, behöver inte skriva mer.. var hos daniel till cirka elva. daniels mobil hade gått sönder så vi fick gå till farmor & hämta henns gamla, men det var bara skönt med en kvällspromenad! när vi kom hem gick vi i princip & la oss. imorse rang daniels klockan halv sju, han skulle ut & springa men valde att ligga kvar & mysa med mig i sängen. sen ringer jobbet & frågade ifall jag kunde jobba, men det kunde jag inte.. daniel åkte till skolan runt åtta. jag gick upp runt nio & sminkade mig & tog mig till stan & köpte lite mat. tog bussen till sala & var framme runt kvart över tolv. var jättenervös men jennifer & savitri lugnade mig. när jag väl träffade min körlärare, bosse så släppte all nervositet, han var jättebra! lektionen gick jättebra, fick en läxa att öva på tills nsäta gång, nästa gång är dock 1 december eftersom han ska resa bort i två veckor. men då är jag mer redo. jag ska försöka få körkort innan april, hoppas på det! jag tog halv tre bussen hem, daniel rang mig & kollade hur allt hade gått.. var iuppsala runt fyra tiden, då gick jag till friskis & gick på aerobics, var härligt! efter passet gick jag & strechtade i gymmet. när jag gick av bussen mötte jag rebecca, vi gick & köpte middag till mig på statoil. jag har duschat & så & nu har vi ätit nötter, brieost & ben & jerrys! en riktig tjejkväll :) kollar på andra avenyn nu & ska se film efter. daniel kommer väl hem sent, han är med grabbarna.. så jag & rebecca har en riktig tjejkväll. nu ska jag fortsättta vara social med min underbara rebecca! CIAO

Kommentarer
Postat av: Amanda

väldigt snygg bakgrund

2008-11-11 @ 20:57:32
URL: http://amandaskleader.blogg.se/
Postat av: Tomic

Hejsan :)

Hoppas du haft en bra dag!

Jag har en tävling på min blogg som jag skulle vilja rekomendera till dig.

jag lottar ut Tomb Raider Underworld ( Pre Release ) Tävlingen avslutas om ca 2 timmar

Gå in på bloggen och kolla om du vill vara med i tävlingen

Lottar även ut ( SATC , Oc, Friends Boxarna )

Ha en fin kväll, http://Tomiic.se

2008-11-11 @ 20:57:51
URL: http://tomiic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0