18 december

det har varit en lång dag men den har ändå gått ganska snabbt. hade världens surkärring ikön idag jag bara ville spotta på! åååh vad jag var tvungen att samla mig för att inte gör mig olycklig på kvinnan! men men. slutade nio sen kom pappa & hämtade mig, jag körde hem, körde mitt i stan, körde upp vid karolinabacken!
när jag kom hem åt jag ialla fall en god räksallad som mamma hade köpt till mig!
ja.. har egentligen inte så mycket mer att skriva. ska väl se om det är någon bra film,annars ska jag nog så småningom hoppa i säng. ska upp runt åtta imorn. måste sminka mig imorn! har inte runnit lika mycket från ögonen idag! skriber lite mer sen kanske. det här blev ett tråkigt inlägg!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0