31 augusti

GRATTIS PAPPA 42 ÅR & KUSIN EBBA 3 ÅR!

inatt hade jag en sån där riktigt jobbig mardröm, jag vaknade med tårar i ögonen & med att slänga mig upp ur sängen. sen såg jag att daniel låg bredvid mig & sen blev jag lugn & somnade om.
vaknade sen med väldigt grova svordomar skrikandes i huset, min bror la sig på en geting och blev stucken, stackars stackars ludwig alltså! efter det åt vi frukost & gav pappa present. jonas & ebba kom förbi ett tag, dom ska nämligen inte komma ikväll. sen åkte vi in till sdtan, ludwig hade match. sen rang daniel & ville att jag skulle komma, så jag åkte dit ett tag, vi gjorde lunch & så :) mamma kom & hämtade mig efter matchrn, vi åkte & hämtade pappas två tårtor på maxi.
nu är vi hemma & ska grilla, sen kom alla runt halv sex, så jag måste hinna snygga till mig lite..
daniel ska spela match i vallentuna, match ikväll igen, och imorn.. hockeyn är igång, & det är bara träningsmatcher nu. men jag längtar ändå, kul att gå på hockey!

måste bara säga grattis brorsan, jag visste att du skulle klara det, du är värd det här! LUDWIG GOES HOCKEYGYMNASIUM! kör precis samma fotspår som daniel, bygg & hockeygymnasium haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0