30 augusti

ojoj nu har jag inte skrivit på länge så ska skriva lite om vad jag gjort under veckan.
i tisdags åkte jag in till stan runt elva & mötte upp pelin, vi gick runt lite på stan, självklart blev det en blå tröja för min del att inhandla, 29 kr, ETT MÅSTE! i mötte upp savitri och gick till ahlbergs & käkade lite frukost. satt & pratade om vad som hänt undr sommaren, sen kom camilla ett tag :) eftersom det var jag, pelin & savve kan alla gissa vad vi gjorde hela dagen, ÅT!!! haha, vi gick ialla fall till jalla sen & åt hamburgare. efter det åkte vi hem till pelin & hängde ett tag .
pappa kom & hämtade oss runt halv sex, vi skulle på informationsmöte hos polisen om polisyrket. jag blev helt fängslad alltå. har varit inne på plois förr, men la det på hyllan, & har som sagt varit lite mer inne på nagelteknolog på sistone. jag vet att det är två helt olika yrken. men om man tänker såhär, det är svårt att verkligen lyckas som nagelteknolog, måste typ ha egen salong & mer att rbjuda en bara naglar, men då var ju jag inne på bruduppsättning & brud make up..
så polis är nog något jag ska satsa på, & kanske naglar me som ett intresse, men har en del saker att göra innana jag söker polisutbildning, t.ex. det största, skaffa körkort! men det kommer i vår. så pelin & jag blir värsta snutarna om några år! på kvällen åkt jag till rebecca & stefan, vi mötte upp daniel, jag & dabiel lagade mat & rebecca & stefan stod för nachos & cheddar cheese. blev en låååång kväll haha!
i onsdags vad kan man säga? jag jobbade jobbade jobbade, kom hem sent till min älskling & sov.
i torsdags, jobbade jobbade jobbade, kom hem sent & daniel hade gjort mat. sen hade jag & min älskling hade världens myskväll & badade, somande kvart i tio var så trötta.
igår jobbade jobbade jobbade jag, mötte upp daniel gick & köpte pizza, gick hem till stensson & hängde med rebecca :)
imorse var det upp tidigt, skulle åka till stockholm, balettakademien för att dansa balett med aurora, det var så himla härligt att vara igång igen med baletten. den här gruppen är tre år före mig i baletten, så vissa saker var nya & lite svåra. provar andra gruppen nästa vecka, dom som är på samma nivå som mig. dom ska precis börja med tåspets, så nästa vecka blir det tåspets, ska bli så himla kul!
kom hem precis, mormor, morfar, morbro & kusin är här, dom bygger altanen. ska hem till mormor & morfar sen & äta middag :) en lugn skön helg, preis vad jag behöver efter allt jobb & så.
ska sova med min älskling sen när han kommer hem från sin match i hudddinge!ska duscha & piffa till mig lite nu, hörs!
ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0