24 augusti

i torsdags & fredags jobbbade jag, gick bra förutom att en viss kollega som inte är så populär började diskutera med mig när jag skulle sluta.
ialla fall efter jobbet runt åtta åkte jag hem till daniel, lämnade min väska & sminkade mig lite, sen gick vi till mc donalds för att äta en snabb enkel middag. sedan knallade vi vidare till min kära underbara älskade faster. hon & hennes grannar hade  haft kräftskiva, så vi kom & satte oss & drack lite cider :) runt tolv tog vi ner en taxi till stan, vi skulle in på flutret, tur att man har en pappa som vakt ibland! som fixar in mig överallt ;)
inne på flustret hade vi verkligen jättekul, dansade & drack min favorit, lakritsshot..
träffade en "kompis" till therese han hade jag & daniel kul med haha!
vi drog hem när det stängde, klockan tre. jag & daniel promenerade till max & sedan hem, när vi kom hem kollade vi på jörgen perssons semifinal, men somnade ganska snabbt.

igår gick vi upp, rätt slitna, ångrade alla dessa shotar vi köpte & blev bjudna på. mamma kom & hämtade oss, åkte till therese och hämtade vinet och daniels tröja, åkte & köpte det ssita inför kräftskivan.
när vi kom hem gick vi ut  fixade ordning allt i lokalen. kom hem & lagade den där woken som jag fått recept av från mia, blev jättegott!

dom flesta kom runt sex, vi käkade runt sju, hade jättetrevligt. sen bestämde vi oss för att ta dit lite fler folk. så daniels kompisar från singö kom, micke, kaj, viktor & markus. jenenifers grabbar,  pontus, tobbe, DP & någon mer haha.
alla hade skit kul verkligen!det var lyckat :) sen blev det ,issförstånd som jag blev väldigt ledsen för, men men, sånt som händer :(

idag har jag & daniel städat ur lokalen, ska ut nu & plocka ur maskinen. idag ska vi grilla. sen in till stan & leka med rebecca :) rebecca, du är verkligen helt underbar, du är bara du, och det är så jäkla bra! <3

ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0