5 september, torsdag

Dagarna går i ett & jag hinner inte med.
Det är fotboll, gymnastik, fotboll & hockey som varit denna vecka.

Vi flyger på lördag & normalt sett har jag packat färdigt en vecka innan men igår tog vi in väskorna & jag har lagt fram lite kläder.

Finns inte på världskartan att ja ska ha hunnit.
Har knappt hunnit tvätta men nu ska ja snart vara ikapp, efter ikväll ialla fall.

Jag har tänkt bäddat rent sen förra måndagen men inte hunnit, hoppas verkligen hinna det ikvöll.

Ja det är lite gnälligt nu men det har varit en del saker som tyngt mig mycket & när jag inte är på topp känner jag att allt blir så mycket jobbigare.

Sen i helgen har jag känt mig låg & väldigt känslig.
Men snart är nog allt lite bättre & då kanske även jag känner mig piggare.

Jag längtar till lördag & Grekland & att få fly vardagen i en vecka bara & samla energi.

Nu blev det väldigt deppigt men ibland är inte allt på topp heller.
Nu kämpar vi idag & imorgon & sen en vecka semester!

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0