5 maj, söndag

Igår var det sommar för en dag.
Jag startade den med en härlig promenad & sen hem & fixa & dona.

Jag körde Daniel till bussen. 
Han skulle på lagfest & jag fick hit Lövstalöt tjejerna.

Vi hade en så så mysig & härlig dag med alla barnen & i solen.
Toppendag!

När dom åkte vid 5 kom Therese hit & även Noah & Agge & Tuva för att leka.

Vi var väldigt trötta efter en dag i solen så vi la oss vid 11.

Imorse hämtade jag Daniel vid bussen sen var det fixa för Valles kalas.
Så kul att se alla grabbarna leka & spela fotboll.

Filippa var på lasergame kalas under tiden & sen när allt kalasande var slut kom Mia, Sam, Fredrik, Emelie & Jocke.

När dom åkte blev det myskväll & jag är helt slut efter denna helg.
Tur det är kort vecka denna vecka.


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0