28 maj, tisdag

I söndags var det morsdag & jag fick ett par nya springskor. Blev nästan rörd, just för att Daniel vet alltid vad jag behöver/måste ha så jag aldrig skulle lägga ut dom pengarna på mig själv, därför har jag hellre trasiga skor.

Han jobbade söndagen & bqrnen & jag åkte på Valles match, han fick spela med 15 killarna & dom var så duktiga & utklassade rasbo.

Sen åt vi på donken, handlade lite, hälsade på farmor & fikade & sen till mamma & pappa för att grilla.
Så gott som alltid!

Igår var det jobb & sen fixade jag naglarna, tvättade bilen &handlade.
Barnen hade träning & jag åkte hem & bäddade rent & plockade tvätt.

Jobb idag & sen en kväll hemma med barnen, Daniel sprang blodomloppet.

Värmen nu är galen, 29 grader idag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0