2 maj, torsdag

Det blev vab idag med Filippa, hon är inte pigg ännu för skola.
Men en tand har hon dragit ut idag, hon var såååå duktig. Wow alltså, också coolt att se hur dom gjorde.

Sen hem & hade en lugn eftermiddag med städ.
Daniel hjälpte Therese med något så han var hemma vid halv 8.

Valle hade tjatat & längtat efter att dom skulle ut & springa när Daniel kom hem.

Efter en stund ringde Daniel & jag förstod direkt att Valle ramlat.
Stackarn hade snubblat & det blev ett Jack i knät.

Det var bara åka direkt in till närakuten, där sa dom att dom inte hade en läkare som hade tid att sy, vi var där kvart i nio typ.

Dom hänvisade till barnakuten . Där satt vi först en timme & väntade innan vi fick hjälp.
Vid 10 blev vi inskrivna & sen fick vi vänta över en timme till för att någon ens skulle tvätta såret. Sen blev det bara tejp & jag är så
Glad för det.

Valle var så ledsen & tyckte att hans födelsedag var förstörd om han skulle få sy. Han ville heller inte ens var på akuten då det tog för lång tid.

Jag lider med han.
Han sa själv att allt händer honom & jag är lite villig att hålla med.

Nej så det blev en fartfylld dag inom vården för oss.

Han var så glad när vi vid halv 12 åkte därifrån med endast tejp.
Han fick Nuggets i bilen & vi räknade ner till hans födelsedag, sen somnade han.
Helt slut.

Jag med kan jag säga, kvällen blev ju inte som jag tänkt med nu är ballongerna blåsta & paketen inslagna.

(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0