13 maj, måndag

Jag skrev ett långt inlägg igår som inte gick att ladda upp, sen kan man inte klistra in från anteckningar, så dåligt!

Lördagen var heeeelt toppen.
Jag lyssnade på mina eurovison favoriter hela dagen & dansade runt här & förberedde.

Stigberg kom vid 4, vi satt i solen & drack bubbel, aperol & rosé, vilken dröm alltså!

Isabelle kom vid 5 & sen åkte hon & hämtade killarna.

Sen var det ladda för showen!
Så så bra & mina absoluta favoriter var Ukraina, Österrike, Italien, Spanien & Kroatien.
Många bra i år!

Nionde plats för Marcus & Martinus, dom kom bättre än jag trodde!

Igår var det en lugn dag hemma med tvätt & bädda rent.
Filippa hade match & hon gjorde mål!

Sen bjöd mamma & pappa på grillmiddag som jag önskat.
Ingen grillar som mamma & pappa! 

Sen myskväll hemma.

Jobb idag & stress & förberedelser för invigningen imorgon!

Ikväll blir det förbereda lite för Spanien & tvätta mer & bara röja.
Är helt slut idag. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0