17 mars, söndag

Igår hade vi en dag utan aktiviteter, då passade vi på att hälsa på hos farmor.
Mamma, pappa, Ludde, Melwin & Therese var också där, så mysigt!

Efter det åkte vi till Jonas & Marie & firade dom & Ludde.

Vi var kvar där en stund när alla åkt men sen åkte vi vid 6, det blev ju snökaos & jag ville inte åka i mörkret.

Sen blev det myskväll med pizza & Bäst i test.

Idag har Daniel & Valle haft fotboll & hockey.
Sen hade båda barnen kompisar här.
Filippa bakade & jag bäddade rent & småstädade men mestadels har jag kollat Greys, en sån dag behövdes för mig.

Sen blev det Simning för Filippa & när vi kom hem blev det myskväll.
Inte alls redo för måndag imorgon….

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0