10 mars, söndag

Igår hade Valle träning 12.45 & jag & Filippa droppade killarna vid ishallen sen fixade vi lite saker på Gränby.

Sen åkte vi till mamma & pappa & fixade Filippa & hennes matsäck för dagen.
Hon hade gymnastiktävling igår.

Vi körde in henne till 15 & sen kom vi vid 17.30 när tävlingen började.
Man är ju stolt förälder men alltså hon är så så duktig . Så mjuka fina graciösa rörelser naturligt i sig.

Jag & Valle åkte hem när hon uppträtt med mormor & morfar & sen fick vi veta att hennes trupp vann silver, wow så stort & kul!!!

Hos mamma & pappa var det mellofest med Stenssons.
Så kul & så fint gjort av mamma.

Tyvärr vann inte Medina, dom var mycket mer värda den där vinsten än Marcus & Martinus. Nu jävlar får ni leverera i maj!

Idag har Filippa haft fotboll & lekt med en kompis.
Jag har städat & tvättat & tagit en promenad.

Åkte med Filippa på simning & sen körde jag barnen till mormor & morfar, dom får vara där imorgon på deras studiedag.

Jag åkte hem & sen körde jag & Daniel Malin & Camilla till Arlanda, dom ska till Thailand!

Snart hemma & då blir det godis & glass som vi precis köpt & såklart greys!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0