7 juni, fredag

Onsdagen blev så bra, Ebbas firande var så trevligt med massa gott att äta.
När vi åkte därifrån åkte Filippa & jag till Gränby & killarna på fotbollsträning.

Igår var vi lediga, vi åkte lämnade barnen i Lövstalöt & åkte därifrån efter 8.

Vid 12 var vi i stugan & vi började klippa gräs.
Massa gräs, Daniel klippte & jag torkade ur lådor från Mus-bajs.

4,5 timmar tog det att klippa 2 svängar sen åkte vi hemåt.
Middag på donken i Söderhamn & sen hämta. Barnen i österbybruk i husbilen.
En liten stund där sen hemåt vid 9.

Startade dagen med intervaller sen frukost & 2 maskiner tvätt.
Filippa åkte till en kompis & jag & killarna åkte till Eko & handlade.

Plockade upp Filippa påväg hem 

Vi gick till Camilla & Kim vid 4 för lite bubbel.

Hemma nu & ska felsöka sova, jag har packat det mesta för helgens väder.


(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0