5 juni, onsdag

I söndags hämtade jag hem en överlycklig tjej som varit på Furuvik hela dagen med sin klass.
Hon hade åkt alla karuseller i princip, hon är så galen & modig, förstår inte vem hon brås på haha!

I måndags vabbade jag då Valle hade feber på söndagskvällen.
Feberfri hela måndagen & jag tvättade sofforna & klippte gräs & låg i solen ett tag, en skön dag hemma.

Igår var det jobb & sen hem & äta middag & sen åka & bada med barnen.

Daniel åkte till Singö för att hämta en ny telefon till Filippa då hennes gick sönder igår när hon tappade den.

Så snällt av farfar Micke att ha gett båda barnen en telefon nu.

Idag är det onsdag & jag startade dagen med intervaller som jag gjort nu förra veckan & denna, så skönt att göra det innan jobbet!

Idag slutar jag efter 2, sen ska vi på Ebbas studentfirande.

Åkte förbi några studenter imorse & dom stod & hoppade & sjöng & jag blev så så
Rörd & tårarna kom.

Det är 16 år sen jag tog studenten men jag minns verkligen känslan.
Man kände sig vuxen & var så nyfiken på vad som skulle hända.

I samband med fin musik i bilen brast jag i lyckotårar.

Grattis till alla studenter idag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0