20 juni, torsdag

Denna vecka sa bara swish.
I måndags startade Valles fotbollsskola & Filippas gymnastikläger.

Jag körde dit Filippa & var på jobbet efter 9.
Jag har hämtat killarna hela veckan vid 3, skönt med tidig vecka.

Filippa var väldigt ledsen & bröt ihop efter tisdagen på gymnastiken.
Hon sa att de inte kändes bra så idag hoppade hon sista dagen.

Igår åkte vi till Mia & Sam för mat & klippning & mys, toppen onsdag!

Idag slutade jag vid lunch & åkte till Gränby & handlade.
Hem & lämnade av maten & vid 3 hämtade jag killarna från sista dagen på fotbollsskolan.
Det var vattenkrig idag & barnen var så lyckliga. Minns själv när ja var ledare & det där kriget var det bästa på veckan; såklart blev jag rörd…

Ikväll har vi firat Somra, så fin sommarkväll hos grannarna.
Kan vi förstå att det är sommar nu (förhoppningsvis) midsommar imorgon & semester snart!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0