11 juni, tisdag

Igår jobbade jag till halv 12, sen hämtade jag Filippa för att åka till tandläkaren, hon skulle dra ut sin andra tand.

Hon är så jäkla duktig så jag förstår inte, hon är så lugn & cool & tandläkaren & tandsköterskan sa att det är inte ofta folk är så lugna, inte ens vuxna.
Hon slutar aldrig imponera.

Sen hem & äta & ta det lite lugnt, jag var så trött & somnade en stund.

Sen var det dags för fotbollsträning i regn.

Jobb till 2 idag sen var det skolavslutning med  oss föräldrar.

Jag kan inte alls förstå & ta in att hon blir 10 år på söndag & att hon går ut lågstadiet imorgon.

Jag har varit så blödig ikväll & tänker på hur stor hon blivit. Så otroligt fin tjej på så många sätt .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0