9 juli, tisdag

Imorse var det jag & pensionärerna som hängde på låset till allt,  först apoteket.
, sen Ica & sen dollar.

Hem & kasta på oss lus schampo, nu hoppas jag dessa jäklar försvinner men av erfarenhet vet jag att dom brukar vara sjukt envisa & inte dö på en gång utan en utdragen process.

Det var väldigt uppfriskande att hälla typ 8 hinkar sjövatten över sig i vattnet.

Vid 2 kom Robin & Cissi, då korkade vi upp & sen har vi ätit massa gott & njutit av denna fina varma soliga dag!

Avslutades med semifinal mellan Spanien & Frankrike, vinst för Spanien men jag hejade på Frankrike.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0