1 juli, måndag

I lördags hade vi en så bra dag!
Tjejlunch hos Emma, så mycket gott!
Sen åkte vi vidare till Stigberg för grillkväll, vilken sommardag & kväll.

Igår vaknade jag upp till ett helvete.
Mellan 6-10 befann jag mig i stort sett i badrummet & varvade medan toalettbesök & kräkor, mer detaljer behöver ni inte.

Jag var heeelt utslagen resten av dagen & kvällen, kom inget mer tack & lov men mådde skit, mådde illa & allmänt skit, sen kom febern som ett brev på posten.

Så imorse vaknade jag med feber & värk i hela kroppen, förstår inte vad de är för konstigt jag åkt på.

Blev ju tyvärr sjukdag för mig idag så det suger.
Hoppas jag kan jobba imorgon!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0