3 januari, onsdag

Igår jobbade jag & sen hem & fixade middag sen kom Daniel & barnen hem.
Myskväll & hockey.

Idag var jag ledig med barnen. Jag har kommit ikapp med tvätten & bäddat rent.
Sen åkt & slängt skräp & kört Filippa till Filippa.

Fy fan vilken mardröm, i snökaos & GPS som lurade ut mig på minsta vägarna som var plogade så jag såg inte var jag körde
Usch det var heeeemskt! Men till sist kom vi fram & lämnade Filippa.

Valle & jag åkte hem & myste vidare.
Sen kom svärmor & Daniel, det blir vin & ostar sen älgfärsbiffar.

Kollade Ringaren i NotreDame & åt ännu mer godis.

Riktigt mysig dag & kväll.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0