9 februari, fredag

Idag jobbade jag till 12, sen åkte jag hem & åt lunch & sen utvecklingssamtal med Filippa.
Hade med Valle i tisdags, man blir ju så stolt när man hör & ser vad dom gör/gjort.
Otroligt stolt

Efter det åkte vi & handlade lite småsaker & firade in helgen.
Pizza till middag innan det var dags för skridskodisco på skolan.

Så bra ordnat & så kul att se så många bara på plats.
Efter 1 timme drygt hade mina tår fryst så jag åkte hem med en granne. Tok en kokhet dusch & fixade fredagsmys.

Det blev ett kort fredagsmys då barnen var såååå trötta, jag förstår dom.

Jag har kollat greys & fortsätter med det!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0