4 februari, söndag

Igår hade vi en dag utan några aktiviteter, det är inte vanligt kan jag säga.
Det var så skönt.
Valle & jag åkte in ganska  tidigt för att småhandla lite.

Sen myste jag runt hela dagen & städade & förberedde för kvällen.
Tjejerna bakade & Valle hade hit en kompis.

Det var riktigt behövligt med en sån dag.

Vid 5 kom mamma & pappa & myskvällen startade på riktigt.
Sen var det mellopremiär också, så bra så!

Idag var det lite med aktiviteter.
Valle fotboll 8-9, Filippa fotboll 11-12, Valle hockey 12.30-13.30, Filippa simning 17.20-18.05.

Vi hann också fira Therese som fyller 45 idag & jag hann också laga en nagel.

Även ett besök på Tugg med Therese & Mathilda, så gott!

Myskväll hann vi såklart med också.

Full fart, kul såklart!
Men jag har inte känt mig helt hundra sista dagarna så nu tänkte jag sova .

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0