29 februari, torsdag

Ja denna vecka har gått i ett, hur kan tiden gå så fort & snabbare hela tiden ?
Måndag blev det äntligen pistage semla på Bröd & salt i väntan på att fixa naglarna.
Sen hämtade jag ut all mat för månaden.

I tisdags var det fotbollsmatch för Valle & Daniel & gymnastik för Filippa.
Jag handlade lite & tvättade bilen under tiden.

Igår var det tandläkaren för Filippa, toppbetyg på tänderna men måste dra ut 2 hörntänder då dom inte kommer ner.

Sen direkt till dansen för henne & Ellen.
Jag hem & göra mat & sen åkte Valle & Daniel på innebandy.

Jag bäddade rent & tvättade.

Jobb idag & sen hämta barnen vid halv 3, hockey halv fyra idag.
Sen hem & fixa mat & städa & torka golv.

Jag är heeeeelt slut & vill bara ha fredag kl 16!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0