1 februari, torsdag

I måndags efter jobbet hälsade jag på en sväng hos Therese & tjejerna innan jag var till naprapaten.

Jag hann även köpa semlor på Güntherska hihi.

I tisdags var det hem & tvätta & Filippa hade gymnastik.

Igår onsdag hämtade jag Filippa & Ellen vid halv 4 & sen körde dom till dansen.
Jag handlade under tiden.

Killarna var på innebandy & när Valle kom hem hade han ont i örat sa han, sen grinade han i 3 timmar & sa att han hade ont. Gav Alvedon & ipren & tillslut chips & då kom han till ro & somnade efter timmar av gråt.
Tyckte så synd om honom.

Imorse vaknade han pigg & inte alls ont, så himla konstigt.

Lite städ idag & Daniel fixade lite grejer & satte ihop våra nya små satsbord, äääälskar dom.

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0