25 augusti, söndag

Igår var det först poolspel för Valle i Vattholma, han var så så duktig & kämpade & gjorde 3 mål.

Filippa & jag hann se 2 matcher & sen åkte vi till Alsike för Filippas match. 

Tyvärr förlust men Filippa kämpade på bra!

Efter det hem & byta om sen åka till Robin & Cissi för grekisk afton, om 13 dagar åker vi & som vi alla längtar!

Otrolig grekisk mat & dryck blev det & väldigt sent.

Idag har vi varit på Studenternas & sett Sirius - Djurgården, bra match men tyvärr blev det förlust.

Hem & sen gå & plocka , evighetsgörat….
Men en myskväll fick vi till innan barnen skulle sova.

Jag tänkte lägga mig också tror jag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0