13 september, onsdag

Idag när jag kom hrm efter jobbet kände jag att det blev lite mycket.
Inte för att det var något speciellt men kag började tänka på att jag ville hinna ut & promenera men kände att det gick bara inte idag, jag fick liksom inte ihop det.

Ibland blir jag så stressad av att tänka på allt man ska hinna med.
Det är aktiviteter varje dag. Det är stress hem för att hinna laga mat, vi äter knappt middagar ihop då någon ska snabbt iväg.
Det gör mig ledsen.

Läxor ska göras, det ska tvättas, sorteras tvätt, man vill hinna röra på sig, man vill hinna umgås & man får liksom inte alltid ihop det:

Idag blev det bara pannkaka av allt & jag blev ledsen.
Hur fan ska man hinna allt? Jag har ändå valt mig själv & att röra mig istället för städ & idag fick jag panik av att se allt här hemma & insåg att nej jag hinner inte ut idag. 

Det kan man inte alltid till vilket pris som helst.

Nej usch blev en lite deppig kväll.
Imorgon är jag nog mer på banan igen.

En annan sorglig sak som hänt denna vecka är att Daniels farfar Kjelle har gått bort 😭❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0