22 oktober, söndag

Igår åkte jag in & handlade vid halv tio, älskar känslan  när man åker & handlar massa gott till helgen.

Kom hem & fixade & donade & sen tog jag en promenad.
Det var väl småfix hela dagen men det var en sån skön lugn dag så det gjorde inget.

Vid 5 kom gästerna, Camilla, Johan, Maria & Therese.
Vi har sagt i flera år att vi ska få till en middag & igår var det dags.

Så himla härlig kväll & mycket skratt.
Barnen fick superfina saker av dom &
Även vi.

Toppen middag & vid 3 åkte dom hem.
Inte många timmar sömn denna helg.

Jag gick upp vid 9 & diskade alla glas sen åt vi frukost sen fick jag för mig att börja putsa några fönster & wow vilken skillnad.

Valle var iväg på kalas & Filippa lekte med sina bffs.
Daniel & jag tog en promenad & sen hem & duschade, hängde tvätt & nu är vi i ishallen för Valle ska ha hockey.

Sen blir det middag hos mamma & pappa.

Myshelg!
Längtar redan till nästa helg haha.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0