14 november, tisdag

Igår ringde skolan vid 3 & sa att Valle klagat på halsont hela dagen så jag fick hämta barnen då.

Så fort vi kom hem tog jag mig upp på vinden & tog ner dom julkartongerna jag kom åt.
Så trött att det ska behöva ta sån tid jämt när man ber om hjälp.

Så började jag med lite belysning, alltså myset.

Imorse gick jag upp & borsta tänderna sen kom Daniel & sa att barnen kändes varma, yes feber på båda.

Så det blev vab, jag var gärna hemma då det känns behövligt för mig.
En mysig dag hemma & dom Ville så gärna pynta sina små granar så Det gjorde vi.

En julfilm efter maten & febriga gullisar, nu ska jag också sova. 
Imorgon får Daniel vabba.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0