28 maj, söndag

Dagarna går i ett.
Daniel har kört på hemma med vår lilla renovering & golvet är klart.
Dörren skulle upp men då var det ingen karm med … suck  men den borde komma nästa vecka & vi kan köra på med resten ändå.

I fredags slutade jag lite tidigare, nu börjar tiden med väldigt lite att göra på jobbet, så klart är det skönt men det kan också bli väldigt tråkigt.

Jag åkte hem & förberedde middag då Stigberg skulle komma.
En bra kväll med Masked singer final.

Igår hade Valle sin första fotbollsmatch, så kul att se.

Efter det hem för lunch & packa väska sen lämna Daniel & Valle på kalas på Busfabriken , jag & Filippa hämtade upp Therese & åkte & tvättade bilen, till Blomsterlandet & sen åkte vi till Leijon & åt deras hemgjorda glass.

Sen var det dags att hämta upp killarna från kalaset & sen åka till mamma & pappa för middag.

Så mycket gott att äta & även se lite Lets dance final.

Jag har nyss vaknat, vi får se hur denna dag blir.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0