13 maj, lördag

I torsdags startade jag dagen med en promenad, sen jobb 8.30-20.
Hem & se eurovison semifinal 2.

Igår var det jobb sen åkte jag & lämnade bilen hos mamma & pappa.
Sen ett glas vin med mormor & morfar var snäll & körde in mig till stan.

Middag med Therese & Mathilda på The loco, så mysigt, trevligt & gott.
Ludde kom förbi en sväng också.

Efter det blev det chark & bubbel hos Therese& en liten promenad med Indra.

Vid halv 12 mötte jag upp Daniel & vi gick till Stationen & mötte Camilla & hennes jobb.
En riktigt rolig kväll som
Slutade på Max & sen fick vi skjuts till Lövstalöt.

Startade dagen med en solig & varm promenad.
Sen har Daniel & jag fixat lite saker på Gränby & nu tvättar vi bilen.

Ska strax hämta upp barnen, dom var med pappa i Österbybruk igår med husbilen & hade det mys.

Sen åker vi mot Norrtälje!

(null)

(null)

(null)

(null)





(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0