3 juni, lördag

Dagarna har gått i ett & Daniel har jobbat på här hemma.
Morfar var snäll & kom hit & hjälpte oss med elen i torsdags, mormor var såklart också med.

Igår var det dags för Filippas röntgen så jag jobbade till lunch & mamma & pappa hämtade barnen& sen hämtade jag & Filippa Daniel & åkte till sjukhuset.

Efter besöket åkte vi till mamma & pappa & bytte om & sen till Mathildas studentfirande.
Mycket gott att äta & trevligt.

När vi kom hem körde jag städrace mest, vi röjde & Daniel satte upp vår nya dörr, så så fint blev det!

Nu ska jag fixa mig, idag nalkas dansuppvisning för Filippa på Uppsala stadsteater & Valle har match.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0