22 juni, torsdag

Startade  dagen med en vaaasrm klibbig & svettig promenad.
Sen gjorde jag mig klar för jobb & åkte till jobbet.

Lugn dag på jobbet & sen lunch med kollegorna.

Vid halv 3 åkte jag hemåt & då blev det lite vin. & fixa till sig innan vi åkte in till stan.

Middag på Le parc med mamma, pappa, Ludde, Mathilda & Therese, så så mysigt.
Vi brukar fira in semester varje år men nu blev det mer sommar firande då ingen gått på semester ännu.

Ett glas sen på Tugg för att hälsa på Amanda.
När vi kom hem till mamma & pappa vid halv 10 badade barnen & jag gjorde skagen & har skalat 1 kg räkor. 

Nu är jag trött & vill sova.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0