13 juni, tisdag

Igår var vi lediga jag & barnen, jag startade dagen med en varm & solig promenad, sen hem & åt frukost & sen in till Gränby.

Filippa fick välja ballonger till sin födelsedag & sen åkte vi hem till mormor för bad.
Morfar opererades igår så det kändes bra att vi var tillsammans, operationen gick väldigt bra också vilket var skönt att höra.

Vi badade även hos mamma & pappa & sen fick vi träffa Maarit och lilla Björk, så liten & fin.

En fika där också innan Filippas sista kvällsbad.

Daniel hade fixat med lite saker här hemma, så himla grym alltså.

Idag var det jobb, fy alltså. Så sugit att behöva jobba i sånt här fint väder.
Efter jobbet åkte jag till Bildemo, jag misstänkte pyspunka på ett däck vilket stämde.

Sen handla mat & hem.
Barnen & Daniel var & badade i Länna badet.

Daniel har skruvat upp dörrarna på skåpen idag med. Lite tavlor ska upp & lister men sen pausar vi detta nu.

Det blir så så fiiiiiiint.

Golven är torkade nu, älskar doften & känslan, får bli en sväng imrogon igen.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0