9 juli, söndag

Vi hade en mysig förmiddag med Rebecca , Max & Bill, mest med Bill haha dock.
Vid halv elva vinkade vi hejdå.

Då åkte vi in till Ljusdal & handlade på en gång . När vi kom hem badade barnen & Daniel direkt.
Supervarmt & superfint väder idag.

Jag badade till & med, eller ja tvättade/duschade mig haha men det räknas för jag hällde typ 8 hinkar över mig  & var i länge.

Vid kvart i 4 kom stunden jag väntat några dagar på.
Ellen & Alva med deras föräldrar kom & vi överraskade dom, våra barn hade ingen aning & dom blev så glada.

Valle sa att han blev sur då vi inte berättat haha & Filippa var superglad, såklart Valle också.

Barnen kastade sig i sjön direkt & har lekt & lekt.
Så fin kväll.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0